Göra ingentingdag idag

Halloj!
Ja detta lär juh inte bli ett långt inlägg precis. Det kan ni juh räkna ut själva igenom att kolla på rubriken^^ Vaknade vid tolv idag och var helt slut? Förstår mig inte på mig själv ibland. Men iaf jag gick upp och bakade faktiskt. Inte så vanligt för min del men det gick faktiskt ganska bra=D Sen åt jag lite frukost framför TV'n och pratade med dea samtidigt. Film efter film efter film blev det. Familjen var i malmö idag igen så jag hade ingen som kunde säga till mig att jag skulle göra ngt:)
Jaha såhär har min dag sett ut:P Meningslösa dag!
I mon ska jag jobba och sen på tisdag skulle jag behöva åka in till Kna för att byta lite julklappar.
God natten!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0