GOD JUL!

Sådär nu har alla åkt hem till sina egna hem och så var vi bara fyra kvar.. Jag, mamma, pappa och Maja. Kan knappt gå en meter till, är hur mätt som helst efter all mat som mamma lagat.
Känns som vi blir mindre och midre för varje år på julafton. Blir juh så när kusinerna skaffar egna familjer och dom är på annat håll, lite synd tycker jag men sånt är juh livet.. Men jag är nöjd med mina julklappar som jag fått så tack alla :)
Sådär det var det lilla ni skulle få höra ifrån mig denna julafton som nu snart är över. Stanna tiden för guds skull säger jag bara.. Det går för snabbt! =/
Ett sista God Jul ifrån mig här på bloggen:)
/M!



God Jul allihopa =D
Dock har jag ingen julkänsla för fem öre som jag sa igår.. Spelar ingen roll hur mycket jag än spelat julmusik i dag, eller hur mycket jag legat och tjuvkikat på julklapparna under granen. Man brukar iaf ha lite känsla i kroppen när det är jul men nej inte detta året inte. Men det kanske kommer nu när släkten är på ingång eller när man sätter sig för att kolla på lilla Kalle vid tre. För det kan man ju inte missa?:)
Går så bra filmer nu vid jul så det är så svårt att slita sig ifrån TV'n för de kommer juh film efter film. Legat hela morgonen och kollat och helt plötsligt var klockan mer än vad den skulle vara så men tills dess var det mysigt (:
Och jag tyckte det såg ut osm det snöade i ngr minuter nyss. Var jag ensam om det? Kanske såg i syne för det är väll det man längtar efter som mest nu så man kan ut och åka pulkarace. =D haha!
Och tack alla underbara som man fått sms utav där det står att man önskar en God Jul. Hade 25 olästa meddelande i morse när jag vaknade =)
Nahe om man skulle gå in och se om man kan tvinga på sig denna julkänslan nu när det bara är ngr få timmar innan sakerna under granen ska bort;)
Vi hörs senare ikv:)
Ha en bra Julafton nu (:

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0