Fullt upp!

Tjipp:)
Anledningen till att jag inte har uppdaterat här sen i onsdags är att dagarna har varit fullbokade så jag knappt kunnat andas:P Haha! Men ni får er en ganska så lagom lång lördagsläsning nu iast:)

Torsdag:
Då hade vi först nationellt i matte och frågan är hur detta gick? Usch ja, lite nervös för att få veta resultatet.. Men efter två timmars sittandes och bara låta hjärnan tänka så drog jag hem för de va tre timmar till nästa lektion började. Riktigt ont i huvudet hade jag så hem och slänga i mig alvedon och sedan vila. Vaknade av att pappa ringer och fråga om jag ska följa med och äta ute. Visst, inga problem för mig (då slapp jag laga mat ju). Sen följer med han till jobbet och sätter mig i massagestolen i 20 minuter för att se om huvudvärken släpper då. Men icke sa nicke. Medans jag väntar på att pappa ska köra tbk mig till skolan så hittar jag gamla papper där maja och jag kladdat på när vi va mindre och va med han på jobbet. Här kommer smakprov;)

Är väll ngr blommor eller ngt kanske;)


Här hade jag nog precis lärt mig skriva ngr enstakade bokstäver;)


Lite kladdikludd skulle jag kalla detta=D


HAHA! Jag och pappa skrattade som två idioter när vi såg denna lappen som min syster hade skrivit till mig.. Hörrududu syster, det där va väll lite att ta i med?;)

Men iaf, skolan slutade och jag åkte hem snabbt och på tio minuter skulle jag hem och byta om och åka ner till ekmans där vi skulle lussa med gymnastiken. Gick la sådär. Jag började gapskratta och fick sen med mig hela publiken också. Talet som dom höll sen betonade dom: och ni sprider glädje! Jag såg att han kollade på mig vid just det där tillfället så jag kände hur mitt ansikte förvanlades till en tomat;)
Efter det åkte far och jag ner till Andra våningen och åt oss lite mat innan jag skulle möta Dea på Elit. Där spenderade vi hela kvällen till att slå in julklapparna som dom ska få. Vi hann inte färdigt så vi få ta en runda till.. Men vi hade ganska skoj under hela kvällen måste jag erkänna^^


Andrea bland ngr mp3:er där vi skulle lägga in ngt på. Bara de att det tog 8 min för varje mp3. Så därför vi inte ens hann hälften.
Men jag åkte hem och la mig på sängen och somnade ganska snabbt!



Fredag:
Idag var jag uppe redan klockan 05.50 de ni! Inte dåligt för att heta Malin. Men det va för att vi skulle lussa på djupafors med gymnastiken idag. Och de vare värt för en chokladask och två biobiljetter tackar man inte nej till. Så frågan är om någon vill med på bio nu?;)
Vi åkte hem och Elin följde också med. När vi kommer in i köket lite senare så har pappsi laddat upp med julmusik på högsta volymen. Han tyckte väll de behövdes ^^
Sen åkte vi till skolan och då vare Luciatåg som vi skulle kolla på.
Efter det va dagen seg och jag blev bara tröttare och tröttare eftersom jag varit uppe tidigt den dagen..
Men jag slutade och åkte med David hem och snabbt in i duschen för om två timmar skulle vi på julfest med Elit. Och jag hade inte turen på min sida den dagen. Jag letade igenom hela garderoben men hade tydligen inget som passade just den minuten. Och håret stod åt alla möjliga håll så jag blev bara mer o mer irriterad. Plus att jag va så himmelskt hungrig!! Men hann inte äta så snabbt ner till bussen och sen bar de iväg.
När maten väl kom fram så blev jag och andrea besvikna. Inga köttbullar?:o Haha, vi tog en varsin potatis medans folk hade tallrikarna fulla med allt möjligt gojjs. Kände mig lite som håkan i sunes jul;) Och sen tog jag lax, för det säger dom att det är dyrt i filmen;) haha!
Men sen kom dom:D Lassade upp ngr stycken och vi blev faktiskt ganska mätta..
Sen kom det musik som slutade med att alla va uppe och dansade. Och jag hade riktigt. riktigt roligt=D Tror inte jag var ensam om det heller.
Av mig får kvällen toppbetyg!:)


Far uppe och sjunger:) Typ den enda bilden jag har ifrån kvällen.



Och nu kommer vi till idag. Dagen består av spelning och uppvisning med Rss senare idag. Så nu ska jag börja göra mig i ordning och städa upp alla kläder som jag rotade ur igår;) vi hörs kanske senare annars i mon:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0