En lördag som jag verkligen inte kommer att glömma!

Tjena!
Asså jag har så mkt att skriva så jag vet inte om ni kommer fatta vad jag ska berätta så ni får försöka förstå ändå;)

Imorse va det dags för förträning till uppvisningen i mon. Sanna och jag kom ner redan vid 12 för att fixa o dona lite. Det vi mräkte va en stämning som alltid är där nere innan uppvisning nämligen, stressad!
Alla va arga och irriterade. Så dagen började inget vidare. Alla våra underbara tjejer hade sprängfyllda ögon och va så nestämda så jag aldrig sett på maken.. Sanna och jag kom dit som stora frågetecken och vi fick oss tillslut en förklaring på varför de va så. Tjabb med Britta och ngr ifrån stora gruppen. Jag blir så arg, hur i hela friden kan man stå och behandla småtjejer som om dom inte kunde något? Fy fan säger jag bara! Riktigt arg är vad jag är.
Sen drog sanna och jag vidare för att ta oss en runda på spa=D Allt började bra och det va så mysigt ända tills allt hände;) Haha det är så roligt att jag inte kna sluta skratta och nu är det ändå fyra timmar senare.
Vi skulle gå ner ifrån bubbelpoolen och halt som det var så drog sanna dit. Benen rakt upp i vädret och gled ner för trappan. Må tro att jag skrattade eller:o Jag hjälpte henne upp och vi gick in i bastun. Där fick vi båda två stå och skratta av oss. Vi bestämde oss att här kan vi inte stå hela dagen. Så vi gick ut till den stora poolen och va där ett bra tag. När vi sedan skrattat klart åt att hon trillat så kommer nästa händelse:P En man skulle klättra upp ifrån poolen på kanten, och han dra dit han också:P Detta gör oss så skrattnödiga att vi kan inte hålla oss. Sanna blev glad och sa att: jag är inte den enda här;)
Vi var kvar i poolen ett tag till och nu kom den tredje händelsen;) En kille kommer och ska hoppa i poolen. Men han trillar precis vid kanten och fastnar med foten i räcket. Med detta trillar han rakt ner i vattnet med världens magplask.
 Usch skulle inte detta vara en avkopplingsdag? För det va det verkligen inte. Har skrattat så jag behöver inte ha ångers för att jag inte givk på coren i torsdags;)
Nu ikv måste jag verkligen städa rummet för det hinner jag inte i morgon..
/M!

Kommentarer
Postat av: Sanna Kllantarsel ;)

Alltså jag skrattar typ fortfarande, men jag ska visa dig min bula/blåmärke imorgon, inte att leka med alltså!! :O ;P Tack för en as kalas dag Maliz <3

2008-12-06 @ 22:27:14
Postat av: /M!

Ja, detta va nog årets sanna;) haha. Tack själv!<3

2008-12-10 @ 14:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0