Annan dag jul

Todeloo!!
Idag var det väckning vid halv tio utav mamsi. Skulle nämligen på såndär "julfrukost" med släkten. Så det var de sista för denna julen. Det sa bara blink och sen va allt över. Jaja, vi åkte upp dit iaf och där satt alla kusiner och deras familjer osv.. Så det var trevligt.
Vi stannade inte så länge eftersom det var Maxi cup idag så där har jag tillbringat hela min dag med min syster. Fick platsen på stentrappan och jag kan säga att rumpan är ganska platt fortfarande;) haha!
Ikv blir det nog en hemmakväll för min del. Ligga i soffan och njuta av att man har lov=D Det är en sån skönt känsla att ha lov:D
Nej ska jag vara ärlig har jag inget mer att berätta så jag avslutar mitt skrivande här för idag och återkommer när jag har något roligt o berätta.. =D
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0