10 december vilket tyder på att jag har namnsdag! =)

Idag är det nobeldagen. Och varför i hela friden kan hon det måste ni undra. Jo det är för att jag har namnsdag på denna dag. Ah precis, Malin och Marlena är det idag=D Haha.
Jaja, idag vaknade jag och gick upp, åt mig en lite frukost och kände att magen krampade som fan så jag kunde inte stå riktigt rak för det va ngt som tog emot. Men jag gick ut och klädde på mig och fem minuter innan jag skulle gå ut ur dörren så börjar jag typ kallsvettas och mår riktigt illa.. Så det va bara in och lägga sig på sängen igen och be mamma sjukanmäla. Sånna attacker gillar jag inte.
Nu 6 h efter så mår jag bättre bara det att förkyldningen kommer och sätter sina små spår.. Hoppas jag inte bli sjuk nu för det är juh många som är det..
Så nu har jag precis ätit och sitter med matten. Hmm? detta kommer inte gå bra på nationella i mon. Jag har en känsla av det asså=/
Igår va Linn hemma hos mig en liten stund. Trevligt tycker jag! Hade precis bäddat min säng och så kommer hon och hoppar i den. Blir man inte fantastiskt glad då?;) Jag tog en kudde och slängde den i huvudet på henne och så var kuddkriget igång, igen;)
I skolan hade vi bara historieprov och det kändes väll sådär så vi få se vad resultatet blir, om det är värt något att nämna eller inte;) haha!
Nej tillbaka till matteboken Malin!
/M!






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart annan är det ju inte som det brukar... =)

2008-12-11 @ 12:58:22
Postat av: Linn ;)

Glömde skriva att det va från Linn ;)<3

2008-12-11 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0