usch!

Hejhej! :)
Blev aldrig ngt mera bloggande igår som jag sa att det skulle bli. Men sanningen är att tiden fanns inte till, som vanligt:P

Igår när jag kom hem ifrån K-na så vare snabbt in i duschen och sen åka ut till Saxemara med skjuts utav Dopis. Både milan och jag frågade om man kunde känna sig säker på att åka med honom och om man behövde ha dubbla säkerhetsbälten. Men det va så lugnt så:) Körde juh som en riktig gud^^ Till skillnad emot på vad jag gör =))

Vi kom ut och hade bara en massa trevligt att prata om och det blev en hel del goda skratt. Me like! Vi kollade ett avsnitt på Sunes Jul som är en utav de roligaste filmerna jag vet. Kan kolla på den hur många gånger och den blir bara roligare och roligare för varje gång;) Men det va jag typ ensam om..

(Kolla vad glad han är över att vara hemma hos sina gamla vänner ^^)

Åkte hem och somnade ganska snabbt för jag visste att jag skulle upp tidigt idag pga läger.
Ja, så där har jag tillbringat hela min Lördag och ska göra i mon också. Hurra!:/
Har dock sjukt ont i magen och mår inte alls bra just nu.. Funderar på att gå och vila en liten stund. Risken är juh ganska stor att man somnar efter 6 h sömn i natt:) Risker man kanske ska ta;)

Ha det bra!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0