Trött..

Ja, denna veckan har gått ganska snabbt och jag är helt slut!

Skolan idag hände inte så mkt förutom att heeela klassen va övertrötta, så på sista lektionen satt vi och bara skrattade åt ingenting. En riktigt rolig stund måste jag säga^^
Lång lunch hade vi idag så Linn, Linnea och jag drog och fikade på andra våningen:)
När skolan slutat cyklade Tilde och jag ner till gymmet och tog tag i våran fredag. Vi körde ett spinningpass och efter det va det lite löpning på rullbandet. Kan även säga att jag cyklade hem efter också, och det kommer nog kännas ganska mycket i mina ben i mon när jag ska upp ur sängen. Men ni vet vad jag tycker att det är, hääärligt:)
Jag kom hem och skulle göra mig mat. Och folk som känner mig vet att jag inte är så hemma vid spisen. Så när jag sitter vid köksbordet bara hör jag hur såsen rinner över och när jag vänder blicken bort mot plattan så är det inte bara spisen som är full med sås utan hela golvet också:/ Jaha, torka upp det tog ganska lång tid.
Efter det börjar jag funderar varför inte potatisen blir klar? Då kommer maja ut och säger att om du ska göra stekta potatisar måste du juh koka potatisen först.
Jaha? hur visste jag det? men maja tog över och jag fick mat i min mage tillslut iaf:)

I mon är det bara spelning och sen ska jag väll kanske räcka ut min hjälpande hand till min syster att packa o lite så:)

Men men, just nu tycker jag TV'n lockar mer än datorn så tjipptjipp!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0