Tränat!

Äntligen har jag också samlat kraft för att köra träningspass nere på gymmet nu framöver. Så nu kan jag känna mig lika duktig som alla andra som är där nere.
Blev aerobic idag med syster.
Ett ganska roligt pass och framför allt jobbigt!! Usch, att man har dålig kondition var ingen nyhet. Men så himmelskt dålig trodde jag faktiskt inte att den va. Nej Malin, skärpning med detta nu!!

Skolan idag va helt vanlig. Dock är det sjukt kallt där, så i mon får det väll bli polotröja eller något liknande..
Hmm, Gjorde också ett engelskatest idag. Och det gick juh bra. Naat! Usch, engelska är som ryska för mig! Meen jag tog mig igenom det, tro det eller ej^^

Tränade barnen idag också innan jag stack till gymmet, alltid lika roligt och man får sig en massa nya skratt när dom slänger in sina dumma kommentarer:)

I mon ska jag färga håret IGEN. Ja, jag vet.. Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska ha det. Men aja det blir nog bra tillslut iaf. För allt löser sig tillslut. Det är lustigt men sant.

Är nog tröttast på gatan för tillfället så ska bara lägga mig i sängen nu, för det har jag gjort mig förtjänt av tkr jag =)
Börjar inte förens tio i mon, så guuud vad skönt att få vila ut lite på morgonen. Jag är absolut ingen morgonmänniska!

Dröm sött och vakna blött gott folk:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0