Torsdag

Sådär, nu har vi vinkat av Lisis också.. Usch jag gillar inte att ta farväl av ngt. Ooops lät som om hon dött eller ngt, men nejnej lugn. Hon ska bara flytta. Önskar dig lycka till hjärtat!<3

        
Lisa, Jag, Milan och Felicia          Jag och Milis.
                                                          Jag vet att hon är sötast i världen gott folk:)


Jaha, direkt när jag kommit hem så blev det övningskörande igen;) Mamma skulle nämligen upp till Ö&B. och när vi sen skulle hem fick vi stanna vid kanten för jag höll på att garva ihjäl mig.
Det va såhär. Jag såg att Linnea och Sandra kom gående på vägen, så jag skulle tuta och vinka till dom:) Men först kunde jag inte komma på vart tutan satt. Efter att jag tänkt efter lite så kom jag på att den satt på ratten. Smarte!^^ Så jag tutade men tappade kontrollen över bilen på vägen, så när jag senare skulle växla upp till 3an så funkade de inte av ngn anledning. Och mamma som satt bredvid blev bara mer och mer nervös. Och med det bildades det en fruktansvärt rolig min som jag absolut inte kunde sluta skratta åt;)
Men efter att vi samlat kraft till att fortsätta kör vi en liten bit till. Och vipps så blev det rött och jag fick tvärnita för att försöka lyckas stanna bakom sträcket. Men icke sa nicke. Sträcket va inte framför bilen utan under och va i samma höjd som baksätet;) Och även där blev det ett skrattanfall. Vi körde hem och vi fick båda pusta ut!

Jaja, det va ganska spännande måste jag erkänna;) specielt det där med att tvärnita^^ haha!

Har fortfarande inte blivit ngt besök i min garderob, men i mon, i mon SKA jag verkligen ta tag i det:)

Ha det kanoners!
/Malin



Shululu:)

Idag vaknade jag utav dom ljuva stämmorna som våra kära skator har.. Nej, jag hatar att bli väckt utav dom! Så upp och stänga fönstret och sen lägga sig igen för att förhoppningsvis kunna somna om. Tror ni det gick eller? Rummet va som en bastu och då kan man inte sova. Jag gick upp och satte mig framför TV'n där de va OS. Jag satt där inte alls länge eftersom det inte va ngn sport som intreserade mig så jag gick in till min säng och la mig igen. Äntligen somnade jag om. Dock bara en timme men det behövdes.

Klockan två skulle min syster (Maja) börja jobba och eftersom hon skulle ha skjuts ut till jobbet så frågade jag mamma om jag kunde få visa mina kunskaper i att köra bil. Det gick kanon(Y) host!

Iaf, jag och Mummy bestämde oss för att ta en mor & dotter tripp i stan och just när vi kliver ur bilen börjar det pissregna rent ut sagt. Jag tog upp mitt paraply och det va kanske inte bland de bästa.
Man fick inte plats två stycken under det och det klarade inte ens lite vind för då stod det helt plötsligt åt andra hållet.. hmm?

Nu sitter jag bara och vänta på att Milis ska komma så vi kan gå ner och möta Lisa på stan för att ta en avskedsfika.. Vi har även köpt en present till henne som består av toapapper, toapapper och åter toapapper. Det ligger en hel del historia bakom detta, men den orkar jag inte ta nu. Dessutom kom Milan nu:)

Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0