Sur

Jaha det va lixom detta som saknades. En ändring på schemat är det jag syftar på.
Hade ett kanon bra schema som alla va nöjda med ända tills idag, då vi få reda på att vi ska sluta tjugo i fyra ist för fem i elva på fredagarna. Det va för bra för att vara sant! Hurra..

Men iaf, träning med barnen idag för första gången på länge och det är helt underbart att komma ner till hallen och se flickornas glada miner:) Det blev en "barnen bestämmer" träning idag. Förvånad som jag blev ville dom ha hårdträning och jag sa, visst för mig;)

Va på ett tandläkarbesök innan idag också. Snabbt klart och tack o lov för det :)
Man är nästan impad på sig själv för att det få plats så mkt lustigt skit i munnen som dom lassar in;)

Och eftersom min syster flyttar till Malmö nästa helg så satt jag och kollade på gamla kort ifrån när vi va små:) Hittade denna bilen som jag fastnade för.
Dock förstör jag hela bilden pga att jag ser ut som en fotboll för jag va så tjock. Men kolla man riktigt noga så ser man syskonkärleken:)<3

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0