Slutar tidigt

Hejsan hoppsan falleralleraa! =)
Humöret är på topp idag, nästan som alla andra dagar också;)

Idag va det första "riktiga" skoldagen och med det gällde endast EN lektion och en M-tid. Så resultatet blev att vi slutade vid kvart över tio! Wiie vad skönt.
Hem ljuva hem tänkte jag, bara slappa och ha hela dagen framför sig. Näe så ska man nog inte tänka;)
Tilde kom fram och frågade om jag ville äta med henne eftersom det skulle vara GOD mat idag;) Visst tänkte jag, ställer upp på det och efter det har jag hela dagen framför mig ist:) Det blev elt plötsligt en hel del som ville äta och det va mkt trevligt måste jag säga.Sprödbakat fisk, potatis och sås:) Vi satt och väntade i en och en halv timme på att matsalen skulle öppa och enbart för Tildes skull. Tänka sig^^
Men usch vilken besvikelse!! Man fick juh ont i magen, så äckligt va det. Men vi tryckte i oss maten medans vi klagade på alla möjliga saker..
Efter det bestämde vi oss för att ta en snabbfika på "andra väningen" och där satt vi och hade det trevligt en liten stund..


Här är min kompis Tilde som jag känt sen i lekis:) Hon har nästan likadan humor som mig men är mer "borta" när man pratar om ngt. Hon slänger in lustiga kommentarer och byter samtalsämne när man är uppe mitt i en konversation. Men vi gillar henne precis som hon är =)


Nu blir det K-na med syster för att lämna tbk min byxor som jag köpte i Kalmar.. Tycker inte om dom längre^^
Vi hörs senare!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0