Sista dagen

Jaha då var det sista dagen på länge tills man få se sin syster igen.
Nu flyttar hon ner till Malmö och ska bo där i två år framöver (självklart kommer hon och hälsar på) men ändå:) Och jag kan lova att jag kommer ner och gör henne sällskap över en massa helger också^^
Så i mon ska vi åka på en familjetripp till Malmö med en massa flyttsaker, mysigt.
Ska också passa på att plugga på min engelska också.
Vilket består av högläsning för min familj i några timmar i bilen;) Snacka om att dom kommer bli trötta på att lyssna på den texten;) Men dom får helt enkelt stå ut!

Idag har jag varit nere på stan då det va någon festival oså. Riktigt hett var det!
Men efter det kom Milis hit och vi sysselsatte oss med att bara snacka:) Tillslut kom mamma in och sa att vi skulle ut och äta på stan. Hon erbjöd Emilia att också följa med. Efter mycket om och men ifrån emilia så fick vi med henne. Vilket va mycket trevligt. En hel del berättelser och skratt.

När vi va klara där så åkte vi hem igen!
Vi la oss på sängen eftersom vi båda rullade fram kändes det som.
Nu har hon precis stuckit ner till stan, och sen skulle hon hem.

Och jag är bambatrött, igen. Men hade inte tänkt sova än på ett tag iaf.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0