Onsdag

Tjo igen!
Dagen blev inte som planerat, som vanligt får jag väll tillägga..
Eftersom jag slet mig ifrån datorn och såg mitt bombnedslag till rum så kände jag mig illa tvungen till att städa upp det. Och rätt vad det va kom jag på att det hade varit roligt att möblera om också! Jag kan säga att just nu ser det hemskt ut! allt står huller om buller och upp o ner i rummet och jag är så trött på det nu så jag tyar inte att ställa i ordning det som det ska vara:( Så ngn träning blev det inte idag, heller.. Fast kan säga att det är inte hur lätt som helst att möblera heller utan det är ganska jobbigt det också!
Men K-hamn blev det iaf. Glasögonen satt perfekt och det kändes kanon(Y) Och det blev även ett litet besök på stan, där jag hittade mig en tröja och lite smått o gott:)

Så jag får välle skjuta upp detta igen och ta tag i det i mon innan det är dags för en avskedsfika med Lisa innan hon också sticker..:(
Det bara försvinner folk hela tiden och känns som om det bara är jag kvar snart. Men man få juh vara glá för deras skull iaf. Och visst, nu har man många ställen att besöka så snart som möjligt =D

Tjipptjipp!



Jaha och då vaknar man upp och ställer sig samma fråga idag igen, vad ska jag göra idag?
Hmm, saken är inte den att jag inte ha något att göra, utan att jag har allt för mkt o göra. Mitt rum ser ut som en bomb har smällts där inne och alla kläder har olyckligtvis hamnat på golvet.. (Man får kanske skylla sig själv att man är sådär ganska lat och inte orka lägga in kläderna i garderoben?)
 änker man sen efter är det faktiskt inte så jobbigt. Tar max fem min om man gör det efterhand som tvätten kommer in på rummet. Oj, blev en hel del text om bara kläderna på mitt rum..

Nej, idag är det annat väder än vad det va igår och det gör mig på bra humör:) Jag hade tänkt kolla igenom en stor runda i min garderob och se vad som behövs köpas in nu till hösten och vad som ska ner i en svart sopsäck =D
Efter det hoppas jag på att mummy slutat så vi kan åka till K-hamn och hämta mina nya glasögon som blivit klara. Och efter det, tro det eller ej gott folk, så funderar jag på att åka ner till gymmet och träna konditionen. Det är nästan pinsamt så dålig den är!  Så sådär ser väll min dag ut, inte extremt jobbig kanske men det är de som är så skönt med att det fortfarande är sommarlov. Bara ta det lugnt!

Vi hörs säkert senare.
Take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0