Lördag

Jaha, här sitter man en lördagskväll och har absolut inget o göra. Ibland längtar man bara ifrån denna staden så fruktansvärt mycket och ibland kan man faktiskt se posetiva saker med den också. Men jaja.

Kusin Emma fyller 25 år i mon, så vi passade på att åka upp till henne o fira henne, och med det blev det till att träffa halva släkten.
Hade köpt henne ett "Thomas Sabo" armband som hon blev kanon glad för. Och jag är ganska glad för mitt också:)

Har även sett mitt schema till hösten. Och tjaa, det ser väll ganska lovande ut, till en början iaf^^
Inte alls långt kvar tills skolan drar igång igen. Tiden går allt för fort.
Dock har detta sommarlovet inte varit bland det bästa jag varit med om. Många tragiska saker som hänt som jag inte ens vill tänka på, lite sorliga stunder bland allt farväl och till sist men inte minst, detta skit vädret!

Det va allt från min del idag.. Inte ngt stort att bidra med precis.

Sov sött, för det ska jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0