Längesedan!

Oooj, det va ett tag sedan jag skrev vad som har hänt.. Tiden har bara inte funnits till för att sätta sig ner här. Men nu ska jag iaf berätta lite vad som hänt de här senaste dagarna :)

Måndags:
Jaha då va det dags för den allra sista pusselbiten att lämna oss. Syftar såklart på Anton lilla! Lycka till du också:)
Milan ringde mig på morgonen och vi båda kom fram till att skolan snart skulle dra igång och vi måste göra något roligt innan dess:)
Så vi tänkte, vi går ner på stan och se om vi hittar ngt roligt folk eller så? Hur kunde vi förvänta oss det igentligen? 

Vi fick oss ett ryck att vi skulle ut och spela minigolf ist:P
Japp, det va år och dar sedan jag gjorde det:) Vi bad Maja köra ut oss. Men när vi kommit halvvägs vände vi för det började regna. Men när vi sedan kommit förbi brandstationen slutar det och vi vänder än en gång. Dock regnade det när vi kom fram men det hindrade oss icke;) 
Jag kan säga att minigolf är en sport som man kan få riktigt olika teperament utav:) Milan som t.ex slängde iväg sin klubba åt skogen och jag som skriker att Milan inte ska skratta åt mig när jag inte lyckas^^ Men tillslut står man bara och skratta åt varanndra. Och gissa vem som vann?^^ Jo, helt rätt! Jaaag=D
Gjorde faktiskt 4 stycken såkallade "spiken" (den gick ner i hålet på ett slag). Gissa om någon va glad? haha!
(Bilder kommer)
Men vi åkte hem och kollade ännu på ett film-maraton, hela fyra filmer hann vi med den kvällen :)

"Risken med humor är att folk tror man skämtar"  haha!

  
Jag                                                                   Milan

       Kolla vad hon kan ;)  


Igår:
Igår när jag vaknade så va jag på ett himla shopping-humör. Men allt för lat att gå ut till Majas rum och fråga om vi skulle åka iväg. Så jag skickade iväg ett sms och det slutar med att hon kommer in till mig ist. Ganska bra(Y)
Vi bestämde oss för att ta Kalmar. Och jag är inte sådär jätteglad för kalmar. Inte en Din Sko affär eller ett bra H&M har dom:/ Men det blev en hel del grejor iaf:) Så nu är det slut på pengar denna månaden, tills lönen kommer iaf(: Tack för en trevligt dag, Maja, Anna o Maria:)

Jag kom hem, snabbt som fanken in i duschen och sen på med en mjukiströja och ett par byxor. Sen for det av till bio med Milan, Sex and the city. Riktigt bra va den.
Efter 2 h och 30 min inne i salongen fick jag skjuts hem av milans pappa (Roger) och det tackar jag för :) Jag kom hem, borstade tänderna, och slängde mig på sängen. Somnade bums!

Idag:
Jaha och dagen börjar juh bra... Ingen väckaklocka som ringer och fråga mig inte varför? Men jag kommer upp och hinner iaf klä på mig, vilket är en stor fördel. Och sen gör iordning kaluffsen och sen hoppa på min racecykel för att möta Julia. Vi möter också upp Emilia på baksidan.
Sen va det dags för uppropet och efter det träffa den klassen man ska gå med nu i ett år. SP08B!
Tycker det va en seg och utdragen dag som va fylld med bara en massa information. Tråkigt.. Men ändå skoj och träffa folk man inte träffat på hela sommaren:)

Efter sommarn tänkte jag skriva haha. Efter skolan mötte Tina och jag upp Elin för att dra oss till GympaBritta och tala om för henne att vi gör ett litet break. Visst, hon blev inte glad men vi hade inte förväntat oss något annat.


Men medans Tina och jag står vid en busshållsplats och väntar på Elin, stannar det en buss. Och när den sen ska köra iväg, slår den emot staketet med "baken" av bussen. Så alla lampor och allt där bak bara flög.
Jag stod och pratade i telefon och min rektion va typ: Oh helvete! Haha stackars den andra människan på andra sidan luren, förstod ingenting.
Tina och jag tyckte det va helt lustigt och ja, vi blev stillastående och bara kollade på bussen som körde iväg som om ingenting hade hänt:P


Fotboll ikv och jag hade faktiskt tänkt mig att kolla på den:)
Så sleepa Well! För det lär jag göra inatt, believe me!


/M.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0