Fredag

Hej alla!
Kan börja med att berätta om när jag skulle gå och lägga mig igår.
Helt sjukt vilken stor spindel som satt på väggen. Snacka om vilken chock jag fick och mitt hjärta har nog inte slagit så många slag i minuten förut.. Jag hatar alla dom där små äckelkrypen. Och denna va gigantisk. Det borde inte få finnas sånna spindlar i sverige. Dessutom hade den bara sju ben så det va lite mysko.. Men iaf, så fort jag skulle stänga dörren så fick jag se att den satt på väggen. och jag skrek och flög upp samtidigt och sa till mamma att, jag tänker aldrig mer i hela mitt liv gå in i mitt rum igen om du ta bort den! Och hon gjorde det. Usch för sånna!!!

Vaknade idag och hade inga planer förutom att jag skulle städa min garderob, och ja det va inte lite kläder. Tog mig 3 timmar att gå igenom och prova den.^^
Det åkte ut en hel del så nu är det bara att åka till ngn annan stad än denna skitstaden och fylla på med nytt^^ me like!

Eftersom alla typ flyttat härifrån, och de flesta är iväg på annat håll har jag inget specielt att göra ikv. Och här tänker jag inte sitta och fördröja tiden iaf:P

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0