Färgat mig

Träningsverken är inte liten idag gott folk.
kom knappt upp ur sängen idag, fick lixom typ vrida hela mig och sen rulla ur den typ. Men är det inte härligt? för då känner man att träningen gjort nytta :)

Idag har vi haft två lektioner, engelska och matte. Inte vidare jobbigt om jag ska vara ärlig..
Efter det cyklade jag upp till min mormor och morfar för det va allt för längesedan jag träffade dom:) så där satt jag i två timmar och bara pratade och fikade. Mysigt:)
Efter det drog jag mig till salongen för att slinga tbk mig till blont. Och ja, det brukar bli bättre med tiden då inte färgen är så skarp.

I mon har Tilde lovat mig att vi ska ner till gymmet. Jag tycker inte det är så roligt att träna själv så därför uppskattar jag att Tilde följde med utan att man ska behöva lägga på dom där snälla ögonen och att underläppen åker fram^^
Det kan bli både skoj och jobbigt.

Nehe ont i magen har jag också.. Har alltid det nu förtiden så kanske ska börja kolla upp det?
Men god natt!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0