Ändring, IGEN!


(På bilden, Jag och min bästa kompis, Emilia)

Jaha ännu en schemaändring, fast idag va det nog bara posetivt för min del. Blev en extra sovmorgon och slutar tidigare på onsdagarna nu framöver:)

Spanska idag, jo tjenaaaaah vad bra det gick^^
Skulle göra oss ett litet test och vi i spanska grupp steg 3 fick ut ett papper som det stod en text på.. Efter två minuter när alla läst igenom det hör man lite här och var: Jag fattar ingeting! eller, är hon seriös?
Jag tror vi alla va lite ringrostiga på just den där delen. Och det blev ännu värre när hon sa att texten va tagen ur en bok ifrån spanska steg 1 :O. Jaha sa vi, och gav det ett försök..;)

Första idrottslektionen också, jag blev faktiskt lite varm:P
Har nog aldrig blivit varm på en gympalektion på snäck, men nu jävla;) Kul va det också. Älskar när alla är taggade till tusen och peppa varandra. Stämning lixom ;)

Iaf, jag va helt slut och cyklade hem.
Gjorde det stora misstaget att lägga mig på sängen och PANG! jag sov:P efter två timmars sömn va det dags för att åka iväg och spela. och nu sitter jag här och kämpar för att hålla mina ögon öppna.. Så det blir faktiskt sängen efter detta inlägget..
Det måste vara tjejerna i skolan som gör en helt slut, eftersom vi har så nedrans roligt hela tiden:) Super nöjd med denna klassen också!! =)

Sleep well cykelställ! :)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0