24/8-08

Hejhej på er alla:)
Hoppas läget är kanon? Med mig är det som vanligt, toppen(Y)
Idag har jag avslutat lägret och phuu vad skönt det är. Verkligen helt slut! Tur att man har sovmorgon i mon till kvart i tolv! =D

Jaha vad är veckans planer?
Ja, hade jag fortsatt gympan hade jag haft träning nu i veckan. Men eftersom jag tagit ett break där så har jag bara mina brudar två gånger i veckan. Så i mon ska jag ner till sporthallen, där den största delen av mitt liv har varit de senaste åren.
Och innan det ska jag till tandläkaren. Blää!

Sen ska jag ner och färga tbk mig till blondin också i slutet av veckan..
Sen resten av dagarna ska jag försöka vara nere på gymmet så mkt som möjligt eftersom jag hade tänkt börja ett "nytt liv". Mmm just det. Få se hur länge jag palla leva under den där rubriken.

Har faktiskt inte så mkt mer att skriva.
Visst hade det varit skönt att slänga sig på sängen och bara somna nu, men jag få nog hålla mig vaken i någon timma till^^
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0